aČlánky - Zábava

PR články od Vás pro Vás

Online hry, skákačky, logické hry ale i sporty, fotbal, hokej, tenis a jiné zábavné činnosti naleznete na zabava.aclanky.cz

Proč psát PR články?

Psaní PR článků na internetu má v zásadě 2 důvody:

  1. SEO optimalizace webu.
  2. Komunikace s lidmi a svými zákazníky.

Psaní PR článků se v dnešní době degradovalo pouze jako součást SEO optimalizace webových stránek. A jako velmi úspěšná součást SEO optimalizace, kdy napsáním jednoho PR článku získáte poměrně dost zpětných odkazů, které jsou tématické a týkající se přímo wašeho webu. T o vyhledávače samozřejmě hodnotí velmi dobře.

Bohužel PR články zřejmě vznikly ze zcela jiného důvodu, kterým je komunikace s širokou veřejností. Teprve později se začaly využívat i pro účely optimalizace. Co přesně je PR si můžete přečíst například zde na wikipedii.

PR článek by tedy neměl být jen prostředek pro získání zpětných odkazů ale měl by mít i svou informační hodnotu. Především jde o to prezentovat sebe, své služby a ukázat se lidem na internetu. Zpětný odkaz by měl být jen příjemným bonusem, který pomůže webu i ve vyhledávání.

Už jen z definice zkratky PR by mělo být zřejmé že PR článek není nic jiného než jen další forma komunikace s lidmy potažmo s Vašimi zákazníky.

Jaké jsou výhody PR článku z pohledu SEO optimalizace?

  • PR článek je tématický a pokud jej umístíte na whodný web, pak je velmi dobře hodnocen.
  • Získáte poměrně hodně zpětných odkazů.
  • PR webů je spousta a můžete tak článek umístit na více z nich.

Jaké jsou výhody z pohledu komunikace se zákazníky?

  • V PR článku můžete uvést Vaši aktuální nabídku, výroční zprávy nebo plány do budoucna.
  • Jakýkoli člověk na internetu se k těmto informacím snadno dostane.
  • PR články budují důvěru mezi Vašimi zákazníky a Vámi.

 

  • Linkuj.cz!
  • Top Články.cz
  • Jaggni to!
  • MediaBlog.cz
  • Bookmarky.cz
  • del.icio.us
  • Google Bookmarks

Emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované položly jsou označené *

*